Monday 1 August 2011

ကၽြန္မႏွင့္ ကၽြန္မ၏ သူငယ္ခ်င္းေကာင္းမ်ား





တစ္ညမွာ ကၽြန္မ စဥ္းစားၾကည့္မိတယ္.. ရင္းရင္းႏွီးႏွီး တိုုင္ပင္လိုု႔ရတဲ့ မိတ္ေဆြ သူငယ္ခ်င္းေကာင္းေတြ အနည္းဆံုုးတစ္ေယာက္ေလာက္ရရွိထားတယ္ဆိုုရင္ကိုု က်င္လည္ေနရတဲ့ လူ႔ပတ္၀န္းက်င္ အသီးသီးမွာ ေနေပ်ာ္စရာပါလိုု႔..။ ေတြ႔ၾကံဳေနရတဲ့ ေသးေသးေကြးေကြးမွသည္ ၾကီးၾကီးမားမားအထိ ယံုုၾကည္စြာ တိုုင္ပင္ေဆြး ေႏြးနိုုင္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ရရွိဖိုု႔ ဆိုုတာ တကယ္ေတာ့ အလြန္ မလြယ္ကူတဲ့ အေၾကာင္းအရာတစ္ခုု ျဖစ္ပါတယ္..။ ကံေကာင္းေထာက္မစြာ ကၽြန္မကေတာ့ ကၽြန္မအသက္ ၃၀ ေက်ာ္လာတဲ့ အထိ သူငယ္ခ်င္း ေကာင္း ၃ ေယာက္ရရွိခဲ့ပါတယ္ .၊ ကၽြန္မအေပၚ ျဖဴစင္ ရိုုးသားစြာ ခုုခ်ိန္တိုုင္ေအာင္ ခင္မင္ေနၾကတဲ့ ကၽြန္မရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေတြကိုု အမွတ္တရ ရွိတဲ့ အေနနဲ႔ ဒီစာကိုု ေရးဖိုု႔ ဆံုုးျဖတ္ခဲ့ပါတယ္..။


ကၽြန္မရဲ႕ ပထမဆံုုးေသာ သူငယ္ခ်င္းေကာင္းကေလးကိုု ကၽြန္မ ၉ တန္းႏွစ္မွာ စတင္ရရွိခဲ့ပါတယ္ .. မင္းမင္း လိုု႔ ကၽြန္မတိုု႔ ေခၚတဲ့မင္းသူ ဟာကၽြန္မအတြက္ အစ္ကိုုတစ္ေယာက္လည္းဟုုတ္ .. သူငယ္ခ်င္းလည္းဟုုတ္ .. ျငင္းခုုန္ ဘက္လည္းဟုုတ္ခဲ့ပါတယ္ .. ကၽြန္မတိုု႔အိမ္ဟာ စည္းကမ္းတင္းက်ပ္စြာ သူငယ္ခ်င္းထားတာကိုု ကန္႔ သတ္ထားေပမယ့္ မင္းမင္းကိုုေတာ့ သူ႔ရဲ႕ ရိုုးသားျဖဴစင္မွဳေၾကာင့္ လက္ခံခဲ့ပါတယ္.. တက္တဲ့က်ဴရွင္ အတူတူ စာက်က္ၾကေတာ့လည္းအတူတူ နဲ႔ ေပ်ာ္စရာေကာင္းတဲ့ ရယ္ရတဲ့ ငယ္ဘ၀ေလးတစ္ခုုကိုု ရရွိခဲ့တယ္.. သံရံုုး၀န္ထမ္းျဖစ္တဲ့ အဘိုုးရဲ႕ ပင္စင္လစာကိုု က်ဴရွင္အျပီးမွာ သြားထုုတ္တိုုင္း ကန္႔လန္႕ကန္႔လန္႔ နဲ႔ ကၽြန္မက ေတာ့ရွမ္းလြယ္အိတ္လိုုေပါ့..။

သူနဲ႔ဘယ္လိုုမွ ၾကည့္မေကာင္းတဲ့ မ်က္မွန္ထူထူ ကိုုတပ္ဆင္ထားတဲ့ အရပ္ရွည္ရွည္ကိုုင္းကိုုင္းနဲ႔ မင္းမင္းဟာ သူ႔ကိုုယ္သူ အျမဲ I am tall brown and handsome.. လိုု႔ အျမဲေျပာေလ့ရွိတယ္ ..မ်ဥ္းၾကားက လမ္းကူးမယ္ ဆိုုတာကိုု သူ႔မ်က္မွန္ကိုု လက္နဲ႔ေထာက္ျပရင္းငါက နင့္ထက္ မ်က္လံုုး ႏွစ္လံုုးပိုုပါတယ္ လမ္းျပရဲမရွိဘူး ဒီက နီးတယ္ ဒီနားက ကူးမယ္ဆိုုျပီး လမ္းျဖတ္အကူး.. လမ္းလည္အေရာက္မွာ ယဥ္ထိန္းရဲေတြရဲ႕ဖမ္းဆီးတာ ခံရ ျပီး ေက်ာက္တံတားရဲစခန္းမွာတစ္ေနကုုန္ပညာေပးခံရတာကိုု စဥ္းစားမိတိုုင္း ဒီမင္းမင္းကိုု စိတ္နာလွတယ္ .. ဒဏေၾကးေငြ တစ္ေယာက္ ၂၀၀ က်ပ္ ကိုု ေပးဖိုု႔ အိမ္ျပန္ယူဖိုု႔ ကၽြန္မကိုု ရဲစခန္းမွာ အေပါင္ ထားခဲ့တာလည္း ေတြးမိတိုုင္း စိတ္တိုုရတယ္ ..။ အစားအေသာက္ အင္မတန္မွ ၀ါသနာ ၾကီးလွတဲ့ ကၽြန္မနဲ႔မင္းမင္း ဟာ မုုန္႔စား ရင္းကားခကုုန္သြားလိုု႔ အိမ္ကိုု လမ္းေလ်ာက္ျပန္ရတာလည္း ခဏခဏပါဘဲ ..

သူ႔႔ဦးေလး အင္းလ်ားကန္ေစာင္းမွာ Lake Front ဆိုုတဲ့ Snack Barေလးဖြင့္ေတာ့ ညေနဘက္သြား ကူလုုပ္ရင္ ကၽြန္မတိုု႔ က်ဴရွင္ျပီးရင္မုုန္႔ကိုု တစ္၀ စားရေအာင္ ဒင္း ၾကံေဆာင္ခဲ့တယ္ .. လမ္းသြားရင္ လမ္းအမ်ားၾကီးမ ေလ်ာက္နိုုင္တဲ့ ကၽြန္မကိုု ဗ်စ္ေတာက္ဗ်စ္ေတာက္ေျပာရင္း ကူညီခဲ့တဲ့ သူငယ္ခ်င္းေကာင္းကေလးေပါ့.. အာလူးကတ္တလိတ္ ငါးလံုုး၀ယ္တာကိုု မင္းမင္းတစ္လံုုးစားေနခ်ိန္မွာ ကၽြန္မက ေလးလံုုးကုုန္ေအာင္စားလိုု႔ “ပိုုေတး” ဆိုုတဲ့ နာမည္ကိုု ရေအာင္ေပးခဲ့လည္းမင္းမင္းပါဘဲ..။ ၾကက္သြန္နီ နဲ႕ အစပ္ကိုု ဘယ္လိုုမွ မစားနိုုင္တဲ့ ဒင္း  ကိုု ၾကည့္မရတိုုင္းသူစားမယ့္ အစားထဲမွာ ငရုုပ္သီးမွုုန္႔ေတြ၀ွက္ျပီးေကၽြးေတာ့ ဘာမွမၾကည့္ ဘဲ အစားေသာင္းက်န္တဲ့  ငမင္းမင္း မ်က္ရည္ေတာက္ေတာက္က်တာၾကည့္ျပီး ရယ္ခဲ့ရေသးတယ္.. ကၽြန္မရဲ႕ေျခာက္တြန္းမွဳေတြကိုု ခံရင္း ကၽြန္မသုုတ္ေကၽြးတဲ့ ပဲျပားသုုတ္ကိုု စားရင္း စာေမးပြဲ နီးလာခဲ့တယ္..။ စာက်က္ေနရင္း ဟဲ့ ငါတိုု႔ ေခါင္းျပတ္ပံုု ဓါတ္ပံုုရိုုက္ျပီး သူမ်ားေတြစရေအာင္ ဆိုုတ့ဲ ဒင္းအၾကံကိုုသေဘာတူ ရင္း စာပြဲခံုုေပၚမွာေခါင္းေပၚရံုု ထားျပီး ပံုုပ်က္ပန္ပ်က္ အရိုုက္ခံတဲ့ ဒင္းမ်က္ခြက္ၾကီးကိုု ဓါတ္ပံုုရိုုက္တာကေတာ့ ကၽြန္မေပါ့.. ထြက္လာတဲ့ပံုုေတြၾကည့္ျပီး တဟိဟိ ရယ္လိုု႔ မဆံုုးခင္ မင္းမင္း အေဒၚ အံတီ၀င္းေတြ႔သြားလိုု႔ သူ မ်ားကိုု မစရဘဲ ကၽြန္မတိုု႔ သာ အဆူခံခဲ့ရတယ္ .. ကြ်န္မရဲ႕ ေျခာက္တြန္းမႈေတြကိုုွခံရပါမ်ားေတာ့ မေက်မခ်မ္း နဲ႔ “ေျမြဆိုုး” ဆိုုတဲ့  အင္မတန္ ႏွစ္သက္ဖြယ္ မေကာင္းတဲ့ နာမည္ကိုု နာနာက်ည္းက်ည္းနဲ႔ဒင္း ေပးခဲ့ေလရဲ႕ ..

စာေမးပြဲ အျပီးမွာေတာ့ ကၽြန္မရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေကာင္းကေလးဟာ အန္ကယ္ေလး ဆိုုင္မွာ အလုုပ္လုုပ္ရင္း သူ႔ထက္ ၁၀ႏွစ္ေက်ာ္ၾကီးတဲ့ မမ တစ္ေယာက္နဲ႕ ေမတၱာမွ်ခဲ့တယ္.. မမိုုးမိုုး နဲ့ကၽြန္မလည္းခင္သြားရင္း အမတစ္ေယာက္ေကာက္ရခဲ့တာေပါ့.. အိမ္ကဘိုုးဘိုုးသေဘာမတူလိုု႔ “ခိုုးေျပးဟာ” ဆိုုျပီးေျမွာက္ေပးခဲ့တာ ကၽြန္မဆိုု တာေတာ့ မေျပာဘဲလည္းသိမွာပါ.. မင္းမင္း အေဖ ကိုုအေၾကာင္းၾကားေပးရင္း သူတိုု႔ လက္မွတ္ ထိုုးေတာ့ ကၽြန္မဆုုရထားတဲ့ ပတ္ကားေဘာလ္ပင္ေလး သူတိုု႔ကိုု ေပးလိုုက္တယ္.. လက္ဖြဲ႔ေပါ့ေလ.. ကၽြန္မရဲ႕ ခင္မင္လွစြာေသာ သူငယ္ခ်င္းရဲ႕ မဂၤလာဦးမွာၾကီးၾကီးမားမား ထိုုက္ထိုုက္တန္တန္ လက္ေဆာင္ေလး မေပး နိုုင္ခဲ့တာကိုု ကၽြန္မ စိတ္မေကာင္းျဖစ္ခဲ့ရတယ္..ကံေကာင္းလွစြာပဲ မင္းမင္း ဟာ မမမိုုးမိုုး ရဲ႕ခ်စ္ျမတ္နိုုးျခင္းကိုု ရရွိျပီး သာယာတဲ့ အိမ္ေထာင္ေလးတစ္ခုုကိုု ပိုုင္ဆိုုင္ခဲ့တယ္.. အခုုဆိုုရင္ေက်းဇူးရွင္ဟာ အလုုပ္သမားမ်ားစြာ နဲ႔ မုုန္႔ဖုုတ္လုုပ္ငန္းတစ္ခုုကိုု ဦးေဆာင္ေနေလရဲ႕.. ရန္ကုုန္ေရာက္တိုုင္း ဒင္း ကိုုသြားရွာျပီးႏွိပ္စက္ရတာလည္း ကၽြန္မ ရဲ႕ အလုုပ္တစ္ခုုေပါ့.. မညည္းမညဴျငင္းခုုန္ရင္းနဲ႔ ဒင္းနဲ႔ နည္းနည္း ကေလးမွ မတူလွတဲ့ ငမင္းမင္းရဲ႕ ကေလးေခ်ာေခ်ာလွလွေလးေတြကိုု စေနာက္ရတာ ကၽြန္မအတြက္ေပ်ာ္စရာပါပဲ..

ဒုုတိယျဖစ္တဲ့ ကၽြန္မရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းကေတာ့ ေအာင္မ်ိဳးလိုု႔ ေခၚပါတယ္.. သူနဲ့က ကၽြန္မတုုိ႔ ၁၀တန္းက်ဴရွင္မွာ တက္ရင္းခင္သြားၾကတာေပါ့.. အေနတည္ျပီး မ်က္ႏွာထားတည္လွတဲ့ ေအာင္မ်ိဳးဟာ ကၽြန္မနဲ႔ မင္းမင္းရဲ႕ ေပါက္ကရ အလုုပ္ေတြထဲ ကန္႔လန္႔ပါခဲ့ရျပီး ေနာက္ပိုုင္း ကၽြန္မတိုု႔ရဲ႕အက်င့္ေတြကူးျပီး ေျပာင္ေတာင္ေတာင္ ျဖစ္လာတဲ့သူေပါ့.. မင္းမင္းသေဘာက်တဲ့ ဒိုုင္ယာနာဆိုုတဲ့ အမေလးရွိရာ ေဆးခန္ကိုု သြားေခ်ာင္းေတာ့လည္း ကၽြန္မနဲ႔ ေအာင္မ်ိဳး ကပါေလရာငပိခ်က္ပါဘဲ.. ကၽြန္မတိုု႔ မပါရင္ ငမင္းမင္းခမ်ာ အားကိုုးရာမဲ့ရွာတယ္ေလ.. က်ဴရွင္ျပီးရင္ စားေနက်ျဖစ္တဲ့ MFTB နိုုင္ငံျခားေငြလဲလွယ္ေရးဘဏ္ေရွ႕က ပန္းေဟ၀န္ နွင့္ စားစရာဆိုုင္မွန္ သမွ် ကၽြန္မတိုု႔ ၃ ေယာက္ မစားဖူးတဲ့ဆိုုင္ မရွိခဲ့ဘူး ..

တေန႔ေတာ့ အင္မတန္မွ လွပလွ တဲ့ က်ဴရွင္က မမတစ္ေယာက္ဟာ ေအာင္မ်ိဳးနဲ႔ခင္ခ်င္သတဲ့.. ေအာင္မ်ိဳးနဲ႔ ခင္ခ်င္လိုု႔ ကၽြန္မနဲ႔မင္းမင္းကိုု မုုန္႔ေကၽြးျပီးေပါင္းေလရဲ႕.. ေကာင္းေလစြတကား.. တစ္ရက္မွာေတာ့ မခိုုင္ ဆိုုတဲ့ ေက်းဇူးရွင္မမ ဟာ ကၽြန္မတိုု႔ နဲ႕ အတူ မုုန္႔လိုုက္စားမယ္ဆိုုပဲ.. ဒီလိုုနဲ႔ ကၽြန္မတိုု႔ ၄ေယာက္ စားေနက်ဆိုုင္ကိုု ေရာက္လာခဲ့ၾကတာေပါ့.. အာလူးပူရီ ..ၾကာဆံဟင္းခါး .. အသုတ္စံုု ..ခ်ာပါတီ နဲ႔ စားေကာင္းသမွ် အကုုန္မွာ စားျပီးသကာလ ရွင္းမယ္ အလုုပ္မွာ မမေခ်ာက  သူရွင္းမယ္ လုုပ္ပါေလေရာ.. ကၽြန္မကလည္း လံုုး၀ မျငင္းပါဘူး .. ဟုုတ္ကဲ့ဆိုုျပီး ထြက္လာတာေပါ့ .. အမွန္တကယ္ သူထင္တာက ငေအာင္မ်ိဳးက လုုရွင္းမယ္ ထင္ေနတာ .. မင္းမင္းနဲ႔ေအာင္မ်ိဳးရဲ႕ ပါသမွ် ကိုုကၽြန္မကိုုေပးထားတာ ေက်းဇူးရွင္မေလးက မသိရွာဘူးေလ.. ေနာက္ေတာ့ ေအာင္မ်ိဳး ေျပးလိုုက္လာျပီး ပိုုက္ဆံေတာင္းမွ အျဖစ္မွန္ကိုု သိရေတာ့တယ္ .. အဲဒီေန႔က ေအာင္မ်ိဳးဟာ အားနာလွစြာနဲ႕ မမခိုုင္ကိုု အိမ္ျပန္လိုုက္ပိုု႔ေပးခဲ့သလိုု အဲဒီေန႔ကစျပီး မမခိုုင္ ဟာ ကၽြန္မကိုု စကားမေျပာေတာ့ပါ ..

ကၽြန္မရဲ႕ေမေမ ဟာ ေအာင္မ်ိဳးကိုုလည္းကၽြန္မရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းအျဖစ္ လက္ခံခဲပါတယ္.. စာလာလာက်က္ ၾကရင္း မိဘေတြပါရင္းႏွီးခဲ့ၾကတာေပါ့.. ေအာင္မ်ိဳးဟာလည္းကၽြန္မ ဒုုကၡေပးသမွ်ကိုု ခံရတဲ့သူတစ္ေယာက္ပါ ဘဲ.. စာေမးပြဲၾကီးျပီးေပမယ့္ ကၽြန္မတိုု႔ အဆက္အသြယ္ မျပတ္ခဲ့ၾကဘူး .. ယုုဇန ပလာဇာေရွ႕မွာရွိတဲ့ ေအာင္မ်ိဳးတိုု႔ အိမ္ကိုု ပလာဇာေရာက္တိုုင္း ေအာင္မ်ိဳးေမေမ ရဲ႕ ဟင္းလက္ရာကိုု ၀င္၀င္ အားေပးရတာ ေပ်ာ္စရာေကာင္းလွပါတယ္ .. တခါတေလ ေအာင္မ်ိဳးေမေမ ကိုု ဖုုန္းဆက္ျပီး ထမင္းလည္းသြားသြားစားခဲ့ တယ္.. ေခ်ာေမာလွပ က်က္သေရရွိတဲ့ ေအာင္မ်ိဳးေမေမ ဟာ ဟင္းခ်က္ေကာင္းသလိုု ကၽြန္မကိုုလည္း ေတာ္ ေတာ္ခ်စ္ပါတယ္..

၁၉၉၇ မွာ ကၽြန္မ လမ္းမေလ်ာက္နိုုင္ေတာ့ဘဲ ၾကည့္ျမင္တိုုင္ အရိုုးေဆးရံုုမွာ ရက္ေတာ္ၾကာတက္ရေတာ့ ေအာင္မ်ိဳးဟာ တစ္ရက္မပ်က္ ေန႔တိုုင္း လာျပီး စကားေျပာေပးတယ္ ..ဧည့္ခ်ိန္ကုုန္တဲ့အထိေပါ့.. နာက်င္ျခင္း လမ္းမေလ်ာက္နိုုင္ျခင္း၊ ၀ွီးခ်ဲ နဲ႔မသြားလိုုတဲ့ အရာရာကိုု ေဒါသအျမဲၾကီးေနတဲ့ ကၽြန္မကိုု စိတ္ရွည္ရွည္နဲ႔ေအာ္ သမွ် ကိုုသည္းခံျပီး အေဖာ္လုုပ္ေပးတဲ့ ရွာခိုုင္းသမွ်ကိုု ရေအာင္ရွာေပးတဲ့ ကၽြန္မရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေကာင္းက ေလးမ်ိဳး ကိုု ကၽြန္မ ကံေကာင္းလိုု႔ ရခဲ့တာဆိုုတာ ၾကာေလနားလည္ခဲ့ပါတယ္ .. ဒီခ်ိန္မွာမင္းမင္းကေတာ့ မိသားစုုတာ၀န္ေတြနဲ႔မိုု႔ ကၽြန္မကိုု ေန႔တိုုင္းလာမၾကည့္နိုုင္ခဲ့ပါဘူး..

ကၽြန္မေနေကာင္းလာျပီးတဲ့ေနာက္ပိုုင္းမွာေအာင္မ်ိဳးဟာစီးပြားေရလုုပ္ငန္းထဲကိုု ကၽြမ္းထိုုး၀င္ေရာက္သြားေတာ့ တယ္.. ကၽြန္မနိုုင္ငံရပ္ျခားကိုုထြက္မလာခင္ ၁၉၉၄မွာ ကၽြန္မရဲ႕ ခ်စ္ခင္လွစြာေသာ သူငယ္ခ်င္း ငေအာင္မ်ိဳး တစ္ေယာက္ အုုပ္ သဲ ေက်ာက္ လုုပ္ငန္းနဲ႔ေအာင္ျမင္တဲ့ လုုပ္ငန္းရွင္ေလးတစ္ေယာက္ျဖစ္ေနခဲ့ျပီ ..

ဒီလိုုနဲ႔ ကၽြန္မရဲ႕ မေမွ်ာ္လင့္ပဲ ရခဲ့တဲ့ တတိယ သူငယ္ခ်င္းေကာင္းကေလးကေတာ့ အပ္ကိုု ျဖစ္တယ္.. စရငး္ေနာက္ရငး္ အပ္ကိုု  လိုု႔ေခၚရာကေန ေနာက္ပိုုင္း အပ္ကိုု လိုု႔ပဲ ေခၚျဖစ္ခဲ့တယ္ ..  အရင္က အပ္ကိုု ဟာဘယ္လိုုစိတ္သေဘာရွိမယ္ မသိေပမယ့္ ကၽြန္မသိတဲ့ အပ္ကိုု  ကေတာ့ သုုတ စာေပေတြ အဖတ္မ်ားတဲ့ စိတ္နဲနဲ မာထန္ေနတဲ့ သူတစ္ေယာက္ေပါ့ ..ဒါေပမယ့္ သူငယ္ခ်င္းေတြအေပၚမွာ ကူညီခ်င္တဲ့စိတ္အျမဲရွိေနတဲ့ အပ္ကိုု ကိုု ကၽြန္မထက္ အနည္းငယ္  ငယ္ေပမယ့္ ကၽြန္မ ေလးစားခဲ့တယ္.. အပ္ကိုု  ကလည္း ကၽြန္မကိုု အမတစ္ေယာက္လိုု ခင္မင္ခဲ့တယ္.. အရင္ကၽြန္မရဲ႕ ငယ္သူငယ္ခ်င္းေတြလိုု ႏွိပ္စက္ေခ်ာက္တြန္းမွဳေတြကိုု ေတာ့ အပ္ကိုု တစ္ေယာက္ကံေကာင္းေထာက္မစြာ မခံခဲ့ရဘူး.. နိုုင္ငံက ျခားေနတာကိုုး ..။

အပ္ကိုု ဟာ သူ႔သူငယ္ခ်ုုင္းေတြရွိတဲ့ Forum တစ္ခုုကိုု မိတ္ဆက္ေပးတယ္.. ခင္မင္ေပ်ာ္စရာေကာင္းတဲ့ ရယ္စရာေတြနဲ႔ျပည့္ေနတဲ့ Virtual World တစ္ခုုကိုု လက္ေဆာင္အျဖစ္ရခဲ့တယ္.. မၾကာခဏသြားမလည္ျဖစ္ ေပမယ့္ တစ္ပတ္မွာ ၂ ၾကိမ္ေလာက္၀င္ၾကည့္ျပီး ရွိေနတဲ့ အပ္ကိုု ရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေတြ ေျပာသမွ် ကိုု ၾကည့္ရင္ ရယ္ေမာခဲ့ရတယ္.. တခါတေလစာအေၾကာင္းေဆြးေႏြးရင္း အပ္ကိုုနဲ႕ စကားလည္းေျပာျဖစ္ခဲ့တယ္ .. ပြင့္လင္းျပီး စိတ္ဓါတ္ခိုုင္မာတဲ့ သူတစ္ေယာက္ျဖစ္မွန္းသိေပမယ့္ ကၽြန္မရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေကာင္းတစ္ ေယာက္ ျဖစ္ေနလိမ္ု့မယ္လိုု႔ မထင္ခဲ့ဘူး ..

ကၽြန္မ ေတာ္ေတာ္ေနမေကာင္းျဖစ္ေနခ်ိန္မွာ အပ္ကိုု ဟာ ကၽြန္မကိုု တတ္နိုုင္သေလာက္အားေပးခဲ့တယ္.. ကၽြန္မျဖစ္ေနတာနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြကိုု ရွာဖတ္ရင္း .. သူ႕အစ္မေတြ အစ္ကိုုေတြ မိတ္ေဆြ ေတြကိုု ေမးျမန္းရင္း အေကာင္းဆံုုးျဖစ္မယ့္ အၾကံဥာဏ္ေတြကိုုေပးခဲ့တယ္.. ကၽြန္မဟာ Tender Loving Care  ကိုု တမ္းတေနတဲ့သူတစ္ေယာက္မဟုုတ္ေပမယ့္ အပ္ကိုု ရဲ႕ ေစတနာကိုု ေလးစားတန္ဖိုုးထားခဲ့ တယ္.. ရယ္စရာေတြေျပာေနေပမယ့္ တည္ၾကည္တဲ့ စိတ္တခုု အပ္ကိုု ဆီမွာရွိေနတာကိုု ေတြ႔လိုုက္ရတယ္.. မေကာင္းတာျမင္ရင္ တုုတ္ထိုုးအိုုးေပါက္ေျပာတတ္တဲ့သူ တတ္နိုုင္သေလာက္ေရာက္ေရာက္လာျပီး အခ်ိန္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကၽြန္မကိုု အေဖာ္ လုုပ္စကားေျပာေပးတဲ့သူငယ္ခ်င္းကိုု ကၽြန္မရဲ႕သူငယ္ခ်င္းေကာင္းအျဖစ္ မသတ္မွတ္ရင္ ကၽြန္မထက္မိုုက္မဲ သူရွိပါ့ဦးမလား.. ဟာသဥာဏ္ရွိတဲ့ အပ္ကိုု ဟာ အက်ိဳးရွိတဲ့ ေလးနက္တဲ့ စာေတြကိုုလည္းေရးတတ္တဲ့သူ တစ္ေယာက္ျဖစ္ေနတယ္..။

အခ်ိန္အခ်ိ္ဳ႔ေတြမွာ ကၽြန္မရဲ႕ ဒုုကၡေပးသမွ်ကိုုခံခဲ့တဲ့ ငယ္သူငယ္ခ်င္း ၂ေယာက္နဲ႔  Virtual world  ထဲက သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ကိုု ကၽြန္မ မၾကာခဏ သတိရေနခဲ့တယ္..

ဒီတခါ ကၽြန္မရဲ႕ ရန္ကုုန္ခရီးစဥ္ ရဲ႕ အစီအစဥ္ ထဲမွာ ကၽြန္မရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေကာင္းကေလးေတြကိုု သြားေတြ႔ဖိုု႔ အခ်ိန္ေတြကိုုလည္း ထည့္ဆြဲထားခဲ့တယ္..

မင္းသူ ၊ ေအာင္မ်ိဳးနဲ႕ အပ္ကိုု ကိုု သတိတရနဲ႕ ဒီေန႔ေတာ့ဒီစာကိုု ေရးခဲ့တယ္ .. သူငယ္ခ်င္းမ်ားက်န္းမာၾက  ပါေစ.. (ကၽြန္မေခ်ာက္တြန္းတာခံနိုုင္ေအာင္).. ခ်မ္းသာၾကပါေစ ..(စားခ်င္တာမွန္သမွ် ၀ယ္ေကၽြးနိုုင္ေအာင္) .. စိတ္ႏွလံုုးၾကည္လင္ေအးခ်မ္းပါေစ ..  (ကၽြန္မဒုုကၡေပးခဲ့မိလ်င္ ေဒါသမထြက္ စိတ္မဆိုုးေအာင္) ..လိုု႔ ဆုုေတာင္းေမတၱာပိုု႔သအပ္ပါသည္..

သင္တိုု႔၏ ခ်စ္ခင္လွစြာေသာ
မမ၀သုုန္
၃၁-၀၇-၂၀၁၁
၆း၁၂ နာရီ - တနလၤာ

No comments: