Wednesday 26 December 2012

ေနာက္ေက်ာဘက္မွ မ်က္နွာမ်ား






ေက်ာခိုုင္းထြက္ခြါသြားသူမ်ားကိုု မ်က္လံုုးတစ္ဆံုုးေငးၾကည့္ဖူးပါသလား။


***
ကၽြန္မအား ေက်ာခိုုင္းထြက္ခြါသြားသူမ်ားတြင္ ကၽြန္မကိုုခ်စ္ေသာသူမ်ား၊ ကၽြန္မက ခ်စ္ေသာသူမ်ား၊ ကၽြန္မကိုု မခ်စ္မနွစ္သက္သူမ်ား၊ ကၽြန္မက မခ်စ္မနွစ္သက္သူမ်ား၊ ခင္မင္ရင္းနွီးသူမ်ား၊ မရင္းနွီး မကၽြမ္းဝင္သူမ်ား အားလံုုးပါဝင္သည္။ ထိုုသူတိုု႔၏ ေနာက္ေက်ာတြင္ မတူညီေသာ မ်က္နွာမ်ား အသီးသီးလည္း ရွိၾကသည္။

ေခတၱခဏခြဲခြါျခင္းျဖင့္ ခဏခဏေက်ာခိုုင္းသြားသူမ်ား၊ မျမင္မေတြ႔လိုုေတာ့သျဖင့္ ထာဝရ ေက်ာခိုုင္းသြားသူမ်ား၊ ဝမ္းနည္းျခင္းမ်ားျဖင့္ ေက်ာခိုုင္းသြားသူမ်ား၊ နွဳတ္ဆက္၍ ေက်ာခိုုင္း သြားသူမ်ား၊ နွုုတ္မဆက္ဘဲ ေက်ာခိုုင္းသြားသူမ်ား၊ အခ်ိန္တန္၍ ေက်ာခိုုင္းသြားသူမ်ား၊ အခ်ိန္မတန္ေသးဘဲ ေက်ာခိုုင္းသြားသူမ်ား အစရွိေသာ ေခါင္းစဥ္အမ်ိဳးမ်ိဳးတိုု႔ျဖင့္ ေက်ာခိုုင္း ထြက္ခြါသြားသူတိုု႔၏ ေနာက္ေက်ာကိုု အခါေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား  မ်က္စိေရွ႕မွ ေပ်ာက္ကြယ္သြားသည္အထိ ေငးၾကည့္ေနခဲ့ဖူးသည္။

ထိုုကဲ့သိုု႔ ေငးၾကည့္ေနခဲ့ေသာ္လည္း တစ္ၾကိမ္နွင့္ တစ္ၾကိမ္တြင္ ျဖစ္ေပၚလာေသာ ခံစားခ်က္မ်ားသည္ မတူညီၾကပါ။ ဝမ္းနည္းျခင္း၊ စိတ္မေကာင္းျဖစ္ျခင္း၊ မည္သိုု႔ေသာ ခံစားမွဳမ်ိဳးမွ မရွိျခင္း၊ ေဒါသထြက္ျခင္း၊ စိတ္သက္သာရာရျခင္း၊ ေၾကကြဲျခင္း၊ ဆံုုးရွံဳးျခင္း၊ နာက်င္ျခင္း ဟူေသာ စိတ္၏ခံစားမွုုမ်ားသည္ ကၽြန္မေငးၾကည့္ခဲ့ဖူးေသာ ေနာက္ေက်ာ မ်ားတြင္ တြယ္ညိကပ္ပါသြားသည္သာ။

ထိုု႔အတူပင္  ေက်ာခိုုင္းထြက္သြားသူမ်ားတြင္လည္း ကၽြန္မကိုု ထားရစ္ခဲ့ျခင္းအေပၚတြင္ ခံစားခ်က္မ်ိဳးစံုုျဖင့္ ဖြဲ႔တည္ေကာင္း ဖြဲ႔တည္ေနနိုုင္ေပမည္။ ထိုုခံစားခ်က္တိုု႔ စြန္းထင္းေနေသာ မ်က္နွာ သိုု႔မဟုုတ္ စိတ္မ်က္နွာသည္ ေက်ာခိုုင္းသြားရာ ေက်ာျပင္တိုု႔၏ ဆန္႔က်င္ဘက္တြင္ရွိေနေပမည္။

ကၽြန္မသည္လည္း ေက်ာခိုုင္းခဲ့ဖူးသည္။ သိုု႔ေသာ္ ကၽြန္မ၏ ေက်ာခိုုင္းျခင္းမ်ားမွာ ေခတၱ ခဏ အတြက္ ေက်ာခိုုင္းျခင္းမ်ားသာျဖစ္သည္။ ကၽြန္မ၏ ေက်ာခိုုင္းထြက္ခြါခဲ့ျခင္းကိုု မ်က္လံုုးတစ္ဆံုုး လိုုက္လံၾကည့္ရွဳေနသူကိုုမူ မေတြ႔မၾကံဳခဲ့ဖူးပါ။ ကၽြန္မ မသိေသာေၾကာင့္ လည္း ျဖစ္ေနနိုုင္ပါသည္။

ရံဖန္ရံခါတြင္ လူ႔ေလာကၾကီးအား ထာဝရ ေက်ာခိုုင္းသြားေသာ သူမ်ားသည္ ေက်ာခိုုင္းထြက္ခြါ မသြားခင္တြင္ မည္ကဲ့သိုု႔ေသာ ဆႏၵ သိုု႔မဟုုတ္ စိတ္ခံစားမွဳမ်ားနွင့္ ထြက္ခြာသြားသနည္းဟုု စဥ္းစားမိသည္။ သူတိုု႔တြင္္လည္း အနည္းဆံုုး ဆႏၵေလးတစ္ခုုေတာ့ ပါသြားလိမ့္မည္ဟုု ထင္မွတ္ခဲ့သည္။

အကယ္၍မ်ား ကၽြန္မသည္ ေလာကၾကီးကိုု၊ ကၽြန္မခ်စ္သူခင္သူမ်ား၊ အေလးထားျမတ္နိုုး ရသူမ်ားကိုု ထာဝရ ေက်ာခိုုင္းထြက္ခြါသြားရမည္ဆိုုလွ်င္ မည္သိုု႔ေသာ မ်က္နွာျဖင့္ ထြက္ခြါသြားမည္ကိုု ကၽြန္မ ၾကိဳတင္ မသိရွိနိုုင္ပါ။ ကၽြန္မ မခ်စ္မနွစ္သက္သူမ်ားနွင့္ ပတ္သက္၍ ထူးထူးကဲကဲ ခံစားမွဳမ်ားရွိမည္မဟုုတ္ေသာ္လည္း ခ်စ္ခင္တြယ္တာ ျမတ္နိုုးရေသာ သူမ်ားအတြက္မူ နွစ္သက္စရာ မဟုုတ္ေသာ ခံစားခ်က္ျဖင့္ ဖြဲ႕တည္ေနမည္မွာ အမွန္ပင္ျဖစ္ေပမည္။ ကၽြန္မသည္ လူသာမန္ ပုထုဇဥ္တစ္ဦးမွ်သာ မဟုုတ္ပါလား။


***
ကၽြန္မသည္ ေက်ာျပင္မ်ားကိုု ေငးေမာၾကည့္ေနခဲ့ဖူးသည္။ ေနာင္တြင္လည္း ေငးေမာ ၾကည့္ရွဳျဖစ္ေနဦးမည္ျဖစ္၏။ ေနာက္ေက်ာမ်ားမွ မ်က္နွာမ်ားကိုု ကၽြန္မစိတ္ဝင္စားသည္။ ထိုုေနာက္ေက်ာမ်ားတြင္ ကၽြန္မကိုု ေျပာခ်င္ေသာ စကားမ်ား ရွိေကာင္းရွိေနနိုုင္သည္။ အထူးသျဖင့္ ေနာက္ေက်ာမ်ားမွ ေျပာေသာစကားမ်ားကိုု ၾကားသိလိုုသည္။ ထိုုေနာက္ေက်ာဘက္တြင္ ရွိေနေသာ မ်က္နွာမ်ားကိုုလည္း သိျမင္လိုုခဲ့သည္။ ျဖစ္လိုုမွဳ ဆႏၵမ်ားထဲမွ အနည္းဆံုုး တစ္ခုုေလာက္ကိုုလည္း တတ္နိုုင္သမွ် ျဖည့္ဆည္းေပးလိုုသည္။ သိုု႔ရာတြင္ ထိုုစကားသံတိုု႔ကိုု ကၽြန္မ မၾကားသိခဲ့ရသလိုု မ်က္နွာမ်ားကိုုလည္း မျမင္ေတြ႔ခဲ့ရပါ။


***
တကယ္ေတာ့ ေနာက္ေက်ာမ်ားတြင္လည္း မ်က္နွာမ်ားရွိၾကသည္။




ပ်ိဳးယုဝသုန္
10:00:00 PM
26-12-2012
Wednesday (BNE)

3 comments:

mstint said...

ထူးထူးျခားျခား ေဆာင္းပါးေလး ဖတ္သြားတယ္ ဝသုန္ေရ။ အေတြးေလးနဲ႔ အေရးေလးေကာင္းပါ့ း)
စိတ္ဓာတ္အစဥ္ၾကည္လင္ေအးျမပါေစကြယ္။

ေမတၱာျဖင့္
အန္တီတင့္

လရိပ္အိမ္ said...

စိတ္ဝင္စားဖို႕ေကာင္းတယ္ Post ေလးက။ တရားသေဘာေတြ။

မိုးနတ္ၾကယ္စင္ said...

အေတြးေလးေကာင္းသလို အေရးေလးလဲ ေကာင္းတယ္မ
မုိးနတ္မေတြးမိခဲ႔ဖူးတာကို ခု..ေတြးမိသြားတယ္..
စဥ္းစားစရာေတြလဲ အျပည္႔ပဲမ...မမလရိပ္ေျပာသလို
တရားသေဘာေလးလဲ အေတာ္ပါေနတယ္...
တန္ဖုိးရွိတဲ႔ ပို႔စ္ေကာင္းေလးအတြက္ ေက်းဇူးပါမေရ..
ခ်စ္တဲ႔...မုိးနတ္